S.A. „Apă-Canal Chișinău” a lansat un nou serviciu de facturare electronică, oferind o modalitate mai rapidă, mai sigură și mai comodă pentru clienții săi de a primi și a gestiona facturile pentru serviciile de apă și canalizare.
Prin activarea acestui serviciu, clienții pot primi facturile în format electronic pe site-ul www.acc.md. Această opțiune este gratuită și oferă o modalitate mai simplă de a accesa informații despre consumul de apă și canalizare.
„Factura electronică este o facilitate pusă la dispoziţia clienţilor furnizorului de apă pentru ca fiecare să beneficieze cu rapiditate și în condiții de maximă siguranță de informațiile aferente serviciilor de apă şi de canalizare prestate. În urma activării opţiunii ,,factură electronică”, veți primi atât factura tipărită pe suport hârtie, cât și în format electronic. Factura electronică are același conținut ca și factura în format de hârtie și este disponibilă gratuit” explică într-un comunicat S.A. Apă-Canal Chișinău.
Pentru a activa facturarea electronică, clienții trebuie să acceseze site-ul www.acc.md și să completeze un formular simplu. Este necesar să selecteze contractul pentru care se dorește primirea facturii electronice, să se indice numărul contractului și adresa completă a locului de consum. După completarea formularului, clienții vor primi un mesaj de confirmare.
Pe parcursul anului 2024, S.A. „Apă-Canal Chișinău” a încheiat contracte directe cu 9.127 de proprietari/locatari de apartamente. Doar în luna octombrie, au fost semnate 396 de contracte directe. Pentru a încheia un contract direct, proprietarul trebuie să prezinte un set de documente la sediul operatorului din str. Albișoara, 38, program de lucru: luni-joi 08:00-17:00, vineri 08:00-15:45. Lista documentelor necesare poate fi găsită pe site-ul www.acc.md la compartimentul „Consumatori”.